Indlogning

Har ingen BankID og kan ikke faa det (forkert telefonfabrikat, ingen adgang til Google). Hvordan logger jeg ind?
Klavs

Kommentarer

  • Hej Klavs,

    Tack för din fråga!

    För att logga in på amf.se/minasidor behöver du ha tillgång till ett svenskt BankID, om man saknar ett sådan skickar vi information brevledes. Önskar du att vi skickar någon särskilt information ber vi dig kontakta vår kundservice 0771-696 320.

    Ha en fin sommar!
    Med vänliga hälsningar,
    Susan
  • Jeg har lige forsoegt at ringe til det nummer du har angivet. Det findes ikke naar man ringer herfra.
    Klavs
  • Hej Klavs,

    Tack för din fråga!

    Från utlandet når du oss på telefonnummer +46 771 696 320

    Varmt välkommen!
    Med vänliga hälsningar,
    Susan