Vi finns här vardagar 8-12 och 13-17, och svarar på dina frågor om pension så snart vi kan. Börja gärna med att se om din fråga redan är besvarad!
AMFs viktigaste uppdrag är att leverera bra pension till våra 4 miljoner kunder. Våra ägare, LO och Svenskt Näringsliv, har inget eget vinstintresse utan all vinst går till dig som sparar hos oss. I det här kundforumet svarar vi på allmänna frågor om pension men ger ingen finansiell rådgivning.
Thank you for your question.
If you do not have a Bank ID but wish to manage your occupational pension digitally, you can review the Freja+ option. Follow this link to read more,
https://frejaeid.com/
If you get Freja+, you can log in to amf.se/minasidor and manage payments under the tab "My payments", you will also be able to access the annual information digitally and manage other changes such as address and account number. Please note that Freja+ can only be used on the website and not via telephone contact with our customer service.
Wish you a nice day!
Kind regards,
Julia