Hur fungerar AMF fonder?

Hur fungerar AMF fonder och jag undrar om jag har rätt till den. Jag har sjukersättning sedan 2006 utan bostadsbidrag.

Kommentarer

  • Hej Mats!

    Man kan starta upp ett eget fondsparande hos AMF Fonder. Du kan själv välja om du vill spara månadsvis eller sätta in en engångssumma. Du kan öppna ett fondkonto direkt via vår hemsida med ditt BankID, alternativt via blankett.

    Med vänlig hälsning