Har inte efterlevandeskydd idag Hur ändrar man det ?

Stefan

Kommentarer

  • Om du har kollektivavtalad tjänstepension och har arbetat offentligt så lägger du till det genom blankett som du hittar på amf.se/dinasidor.

    Har du arbetat privat med kollektivavtal så vänder du dig till din valcentral, antingen Fora eller Collectum.

    Har du individuell tjänstepension så är förfarandet detsamma som vidtjänstepension från offentlig sektor.

    Med vänlig hälsning
    Ludwig Kundservice