Förtidspension

Hej!
Är född 1960. Hur stor pension får jag om jag börjar vid 62? Hur stor är skillnaden mellan varje år fram till 67? dvs pension vid 62 eller 63 eller 64 eller 65 osv

Kommentarer

  • Hej Bernt!

    För att göra prognoser med all din pension sammantagen så vill vi tipsa om MinPension, vill du endast göra prognoser med de pensionsförsäkringar du har hos AMF gör du dessa enkelt på Dina sidor under fliken 'Dags för pension' > 'Prognos & ändra utbetalning.

    Har du inget Bank-ID går det bra att kontakta Kundservice så kan vi skicka hem prognoser till dig med post.

    Med vänliga hälsning,
    Noa
    AMF