försäkring

kan jag byta från traditionell förvaltning till fondförvaltning och i så fall hur gör jag

Kommentarer

  • Hej Ulf,

    Tack för din fråga!

    Det beror på vilken typ av försäkring du har och om du har startat din utbetalning eller inte. Om det är möjligt att byta förvaltningsform görs det genom din valcentral.

    Om du vill veta vad som gäller för just din tjänstepension kan du kontakta kundservice så hjälper vi dig.

    Med vänlig hälsning,