Förmånstagare

Var ser jag vem som är min förmånstagare i återbetalningsskyddet?
Catarina

Kommentarer

  • Hej,

    Tack för din fråga.

    Om du har ett BankID kan du logga in på vår hemsida amf.se och sedan gå till rubriken "Mitt Sparande" för att finna mer information om varje enskild försäkring.

    Förordnandet handläggs inte alltid av AMF. Om din tjänstepensionsförsäkring är en Avtalspension SAF-LO handläggs detta av valcentralen Fora och har du en ITP/ITPK försäkring och är i sparandefas handläggs det av Avtalat.

    Önskar dig en fin dag!

    Vänligen,
    Minela