Förmånstagare

Min far avled och jag och min syster är förmånstagare. Det är bara den jag har på AMF.
Har lämnat kontonummer
Behöver jag tänka på något mer?
Hälsninga
Susana

Kommentarer

  • Hej Susana,

    Om du har lämnat ditt kontonummer så bör utbetalningen vara redo att starta igång. Det är alltså inget mer du behöver göra själv aktivt om du har fått ett brev om utbetalning och därefter lämnat ditt kontonummer.

    Om du har frågor om din kommande utbetalning specifikt så går det bra att ta kontakt med vår kundservice som kan svara på kundspecifika frågor.

    Med vänlig hälsning,

    David