Flytt

Hej undrar om jag kan flytta hela min summa till sparbanken ?  Där dom nu sätter in min tjänstepension.
Martin

Kommentarer

  • Hej Martin!

    Om du har flytträtt på din tjänstepension så kan du flytta hela ditt pensionskapital. Det har du generellt sett om du inte har påbörjat utbetalning. För att få hjälp med hur du går till väga för att flytta din tjänstepension får du gärna ta kontakt med oss via vår kundservice.

    Hälsningar,
    David