Flytt till AMF

Hej! Jag har bytt till er som fondförvaltare för min tjänstepension. Har pensionsvalet som Valcentral och gjorde bytet för ca 2 veckor sedan. När jag loggar in hos er med BankID så står det fortfarande att jag inte är kund hos er. Handlar det bara om att registerna inte är uppdaterade eller är det ngt annat jag behöver göra?
Lisa

Kommentarer

  • Hej Lisa,

    En flytt av tjänstepension kan ta upp till 3 månader och således är det inget konstigt att det inte är klart ännu. När flytten är genomförd så kommer vi att notifiera dig via brev och du får du även åtkomst till amf.se/dinasidor med bank ID.

    Vänliga hälsningar,

    Ramón Kundservice