flytt av tjänstepension

Jag vill flytta hela mitt tjänstepensionssparande från Nordea till AMF. Kom det inte nya regler den 1a april? Att avgiften endast skulle bli 600kr?

Kommentarer

  • Hej Alf,

    Tack för din fråga! Vad roligt att höra att du vill flytta in till oss! När det gäller avgifter beror det på vilket tjänstepensionsavtal det gäller. Om du kontaktar oss och förklarar vilket avtal du ämnar att flytta in så kan vi berätta mer om avgifter och hur du ska göra för att flytta in din pension hit. Du når vår Kundservice här!

    Ha en trevlig dag!

    Med vänlig hälsning,
    Petra
    Kundservice
    Petra