Flytt av fondförsäkring.

Hej
Mitt namn är Viktor. Jag har en Avtalspension SAF-LO, Fondförsäkring som jag vill flytta till Avanza.
Hur gör jag?

Kommentarer

  • Hej Viktor,

    Tack för din fråga. När man vill flytta en Avtalspension SAF-LO så gör man det via Fora. Tyvärr går det inte att välja Avanza som förvaltare på SAF-LO försäkringar. Via denna länk så hittar du vilka valbara pensionsförvaltare som finns.
    https://www.fora.se/pensionsbolag/valbara-pensionsforvaltare/)

    Ha en trevlig dag!

    Med vänlig hälsning
    Petra