Felaktigt teknikmeddelande

Jag får ett irriterande felmeddelande varje gång jag loggar in om att min webbläsare Firefox 82 är föråldrad och att jag bör uppgradera. Problemet är att jag har Firefox 88.0.1 (senaste versionen) så något är ju galet med ert system, Hur löser vi detta? Bifogar skärmdump.

Kommentarer

  • Hej Christina,

    Tack för din fråga! För att Dina sidor ska fungera måste din webbläsare vara inställd så att den godkänner cookies. Det gör normalt alla webbläsare i standardläge.
    Du kan läsa mer om cookies här!
    Använder du en så kallad annonsblockerare (ad blocker) så kan det i vissa fall störa inloggningen. Stäng av den och testa igen.
    Du kan också prova att logga in i webbläsare, till exempel Chrome.

    Ha en trevlig dag!

    Med vänlig hälsning,
    Petra
    Kundservice
    Petra