Eläkettäni

Miten voin kludua My Pages sivuille kun mila ei ole BankID, koska asun Suomse
?

Kommentarer

  • Hej Harri!

    Tack för din fråga.
    Thank you for your question.

    Vänligen återkom med din fråga på svenska eller engelska så hjälper vi dig vidare.
    Please return your question in Swedish or English and we will help you further.

    Trevlig helg!
    Have a nice weekend!

    Vänligen / Kind regards,
    Julia J
  • Hur jag kan skriva på Min Sida för jag har ingen BankID, jag bor i Finland?
  • Hej igen Harri,

    Det går dessvärre inte att logga in på Dina sidor utan svenskt BankID. Om det är någon information som du önskar är du välkommen att kontakta vår kundservice, så kan vi skicka det per post.

    Önskar dig en fin dag!

    Vänligen,
    Julia J