Efterlevnadspension

Undrar om man kan ta ut efterlevnadspension  efter min man som engångsbelopp
Britt-Marie

Kommentarer

  • Hej Britt-Marie,

    Tack för din fråga.

    Det här är ett öppet forum för generella frågor, vänligen kontakta vår kundservice som kan hjälpa dig vidare med svar på din fråga.

    Önskar dig en fortsatt fin dag.

    Vänligen,
    Camilla F
  • Vill veta om man kan ta ut efterlevnadspension  i en klumpsumma
    MVG
    Britt-marie
    Britt-Marie
  • Hej Britt-Marie,

    Tack för din fråga!

    Om man får besked om månatlig utbetalning oavsett om det är efterlevandepension eller utbetalning av tjänstepension är det inte möjligt att ansöka om att få hela kapitalet utbetalt. Har du fler frågor är du varmt välkommen att kontakta vår kundservice på 077-169 63 20, vi har öppet måndag - fredag 8:00-17:00

    Vänligen,
    Susan