Efterlevnadadspension

Hejsan, jag undrar ifall man ändra istället för månads betalning under 2023 och få kanske halva 2023 eller hela 2023 som en klumpsumma?

MvhMartin

Kommentarer

  • Hej Martin,

    Tack för din fråga!

    Det går dessvärre inte att få en engångsutbetalning men du kan ändra till att få utbetalning kvartalsvis, halvårsvis eller helårsvis. Önskar du göra en ändring så är du varmt välkommen att kontakta vår kundservice på 0771-696 320 så hjälper vi dig vidare.

    Önskar dig en fin dag!

    Vänligen,
    Camilla F