Efterlevande pension

Min fru Eva  avled i Augusti 2023 jag undrar om jag får någon pension efter min hustru.  Mvh Ronny
Ronny

Kommentarer

  • Hej,

    Det här är ett öppet forum för generella frågor så var vänlig och kontakta vår kundservice som hjälper dig vidare.

    Med vänlig hälsning
    Camilla Kundservice
  • Hej.    Jag.    Låna pengar.    Till.åka.  Limousin.  Till. Golden hits.   Den 27/4.     I. Dag.      Den 23/3. 3400-:  3400:- snälla
    Eva
  • Skriva.
    Eva