Byte av fondförvaltare

Jag vill föra över mina fonder hos er till Swedbank.
Jag fick en massa papper från er där ni talade om en massa och vad det kostar.
Men det kom inga blanketter från som jag ska använda för att föra över mina pengar till Swedbank.
MVH
Mattias

Kommentarer

  • Hej Mattias,

    Detta är ett offentligt forum som enbart används för mer generella frågor och inte personlig hjälp. Du kan säkerligen flytta din tjänstepension till AMF men det är olika tillvägagångsätt beroende på avtalsform. Du skulle således behöva ringa in till vår kundservice på 0771-696-320 och så kan vi hjälpa dig bättre.

    Vänliga hälsningar,
    Ramón Kundservice