Brev via Kivra

Hej!
Har sett väldigt många negativa omdömen om Kivra och vill därför inte använda deras tjänster. Är det samma information som finns på mina sidor hos er som finns i de brev ni skickar via Kivra?
Mvh/Paula

Kommentarer

  • Hej Paula, tack för din fråga!

    All information om ditt sparande hos AMF går att få tag på via antingen Dina Sidor, eller genom att vi skickar hem information till dig per post. Om du inte vill använda Kivra så behöver du alltså inte känna att du går miste om information.

    Vänliga hälsningar,