Bankid

Helt förkastligt av er att ytterligare krångla till  inloggning.
Borde vara ett helt eget val om man vill logga in med
qrkod eller inte. Känns som ett onödigt jobbigt extra
Moment när man sitter med surfplatta eller dator
att behöva gå och hämta telefonen och det finns fortfarande
många utan iPhone.

Kommentarer

  • Hej Kent,

    Tack för din synpunkt.

    QR-koden är till för att förbättra säkerheten när du loggar in på Dina sidor. Vid inloggningen läser du av QR-koden på din datorskärm med din mobiltelefon. På det sättet säkerställer vi att din dator och mobiltelefon är på samma plats och att det är du som loggar in.

    Med vänliga hälsningar,
    AMF