BankID

Det går inte att logga in med mobilt bankid

Kommentarer

  • Hej Karin!

    Det var en tillfällig störning som påverkade signeringen vid inloggning, detta är nu åtgärdat!

    Med vänliga hälsningar,
    Noa
    AMF
  • Eftersom jag inte bor i Sverige och har bank-id. Hur ska jag kunna gå in på mina sidor?

    Mvh Berit
  • Hej Berit,

    Tack för din fråga! Om man inte har bank-id kan man inte logga in på Dina sidor.
    Om du kontaktar vår Kundservice så kan vi posta hem den information du eftersöker och även ändra så att du alltid får brev från AMF postalt.

    Ha en trevlig dag!

    Med vänlig hälsning,
    Petra
    Kundservice
    Petra