Bank ID

Hej AMF
Jag har inte Internetbanken och inget Bank ID, mobilt eller inte.
Jag VILL INTE HA VARKEN internetbanken eller Bank ID, men jag vill ändå kunna logga in och se mina pengar som finns hos er.

Kommentarer

  • Hej Mayvi, tack för ditt meddelande!

    I dagsläget är det endast med hjälp av Bank-ID eller e-legitimation som det är möjligt att logga in på Dina Sidor. Har du inget sådant, så kan du alltså tyvärr inte logga in och använda dig av tjänsten Dina Sidor.

    Om det är någon information om ditt sparande hos oss som du vill få tag på, så kan vi sannolikt skicka information till dig per post eller epost om du inte har möjlighet att logga in på Dina Sidor. Vänligen kontakta oss i så fall via antingen telefon (0771-696 320) eller epost (info@amf.se).

    Vänliga hälsningar,
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.