Avsluta fondsparande

Hur lång tid tar det att få ut pengarna från det att jag meddelar att jag avslutar fondsparandet?

Kommentarer

  • Hej Marilyn!

    Tack för din fråga.

    För att du ska kunna avsluta ditt fondsparande måste vi få en säljorder.
    Om man skickar sin säljorder innan 15.00, gäller alla fonder förutom AMF aktiefond Asien och AMF aktiefond Tillväxtmarknader, så får man utbetalning vardagen efter.

    För AMF aktiefond Asien och AMF aktiefond Tillväxtmarknader får man utbetalning två vardagar efter.

    Vänligen,

    Sofia B