Avkastning tj.pension

Funderar hur min tradionella tjänstepension har gått under 2020. Avkastning mm

Kommentarer

  • Hej Maj,

    Tack för din fråga!

    Du får ett årsbesked från AMF som visar värdeutvecklingen på pensionspengarna under föregående år. Om du har Avtalspension SAF-LO och ännu inte har börjat få utbetalning från AMF är det din valcentral Fora som skickar ut ditt årsbesked.

    Antingen får du brev från AMF till din folkbokföringsadress eller via den digitala brevlådan Kivra om du är anmäld där, eller så får du information från AMF digitalt på Dina sidor. Då får du ett meddelande till din e-postadress så snart du får ny information från oss.

    Med vänlig hälsning,