Avfifter Avtalspension SAF-LO

Hej,
Funderar på att flytta min pension till er som ligger under SAF-LO avtal 2009 och 2014.
Vad tar ni ut för avgifter när den väl finns hos er ?
Kostar det något mera för att ha mina sidor och kunna byta fonder ?

Mvh
Jimi

Kommentarer

  • Hej Jimi,

    För Avtalspension SAF-LO fondförsäkring betalar du en årlig försäkringsavgift på 60 kronor, oavsett antal försäkringar. Beroende på ditt fondval tillkommer fondernas egna avgifter. För AMFs egna fonder är fondförvaltningsavgiften 0,10–0,35 procent och för externt förvaltade fonder 0,18–0,56 procent.

    Det tillkommer ingen avgift för AMF.se/minasidor eller för att genomföra fondbyten.

    Önskar dig en fin helg!

    Vänligen,
    Sofia B