ATP

Är all utbetalning från AMF som min arbetsgivare betalt in???
Många undrar över privat pension, tex om du söker bostadsbidrag,
Inger

Kommentarer

  • Hej,

    Det kan även vara så att man får utbetalning från ett tidigare privat sparande man haft hos oss. För att veta exakt hur det ser ut för dig kan du logga in på amf.se med BankID eller kontakta vår kundservice.

    Vänligen,
    Amy