Årlig information.

Hej, jag har fått e-mail från AMF, att jag kan logga in mig på era sidor gällande pension. Tyvärr så har jag inte e-ldgitimation i Sverige och därmed omöjligt att logga in. Tacka vet jag digitalisering men jag måste bara be er att skicka informationen per brev. Tack

Med vänlig hälsning

Asko

Kommentarer

  • Hej Asko,

    Vänligen ta kontakt med vår kundservice på tel 0771 696320 så kan vi ändra så att du får dina utskick från oss postalt istället.Våra öppettider är mån-fre 08:00-17:00.

    Vänliga hälsningar
    Anki