Angående återbetalning, om jag dör tidigt och inte har återbetalning, var går mina pengar då?

Var går pengarna om jag dör om jag inte har återbetalning?
Pia

Kommentarer

  • Hej, Pia.
    Om du saknar återbetalningsskydd och avlider innan eller under utbetalning så delas ditt kvarvarande kapital ut som arvsvinst till andra försäkrade med samma försäkring som du inom samma årskull. Detta innebär då också att du får ta del av arvsvinst och leder till en något högre utbetalning när du själv tar ut din pension.
    Ludwig Kundservice