Ändra inköp av fonder med autogiro

Jag vill ändra månadsinköp för fyra olika AMF-fonder för mina minderåriga barn, som dras med autogiro från mitt Nordea-konto. Jag vill handla för en lägre summa än idag.  Hur gör jag?

Kommentarer

  • Hej Kerstin!

    Tack för din fråga.

    För att byta fondinnehav och månadssparande åt någon annan behöver detta ske genom att fylla i blanketten du hittar här. Under "Fondsparare" fyller du i uppgifter om respektive barn - det blir alltså en blankett per barn.

    Blanketten behöver undertecknas av samtliga vårdnadshavare. Önskar du att vi postar dig blanketten är du välkommen att kontakta vår kundservice.

    Önskar dig en fin dag!

    Vänligen,
    Julia J