AKAP-KR

Hej! Jag har en fondförsäkring hos er utifrån avtal AKAP-KR. De fonder jag har valt har årlig förvaltningsavgift på 0,2%. Tar ni ut några andra kostnader/avgifter för själva fondförsäkringen?

Kommentarer

  • Hej Nils,

    Tack för din fråga.

    Utöver fondförvaltningsavgifterna på 0,2% tar vi en fast årlig avgift på 65kr.
    Har du fler frågor är du varmt välkommen att kontakta vår kundservice 0771-696 320

    Med vänliga hälsningar,
    Susan