Var läser jag mer om mikroproduktion?

Jag skulle eventuellt vilja investera i en solcellsanläggning. Var hittar jag mer information?
Anette

Kommentarer

  • Hej Anette,

    Vad roligt att du är intresserad av mikroproduktion.
    Intresset för att tillverka sin egen el växer år för år. Det som tidigare varit ett specialintresse för teknik- eller miljöintresserade är nu något som fler och fler blir nyfikna på. Vad innebär det för din ekonomi och vad får det för effekt på miljön? Det finns mycket att läsa sig till i ämnet!

    Klicka här – för att läsa mer!
    Du hittar bland annat tips om läsvärda hemsidor och får information om Ale El Elhandels producentavtal för dig som har en produktionsanläggning.

    Med energifyllda hälsningar,
    Kornelia