Timavläst eller månadsavläst elavtal?

Hej! Jag har med flera tidigare elhandlare haft problem med att de lurat, jag faktiskt lurat på mig timavläst el. Jag har en modern elmätare som kan leverera förbrukning per timme men jag har ingen möjlighet att styra min förbrukning till de timmar då priset är lågt, så jag vill ha månadsavläsning och rörligt pris per månad. Vad ska jag leta för kodord hos er för att verkligen få rörligt pris per månad om jag tecknar avtal hos er?
vänliga hälsningar
Cecilia

Kommentarer

  • Hej Cecilia,

    Tack för din fråga!
    Du ska då teckna ett Rörligt elavtal med oss för att få ett elpris som baseras på det genomsnittliga elpriset per månad.

    I dagsläget kan du inte teckna timprisavtal via vår hemsida utan du behöver då kontakta vår kundservice på 0303-33 24 00. Så tecknar du "Rörligt elpris" via vår hemsida får du alltså det avtal som du är ute efter.

    Vill du läsa mer om våra olika elavtal och vad de innebär? Klicka här!

    Om du har fler frågor är du varmt välkommen att höra av dig.

    Med energifyllda hälsningar,

    Kornelia