Kommer jag få reda på när mitt elavtal går ut?

Hej Ale El, jag undrar om jag kommer få någon information från er när mitt elavtal går ut. Kontaktar ni mig då?

Ha en fin dag.
Ezra

Kommentarer

  • Hej Ezra,

    Ja, vi kommer att skicka ett brev till dig med information om att ditt elavtal håller på att löpa ut. Du får brevet 2-3 månader innan ditt elavtal går ut.

    Vi informerar bland annat om hur du ska gå tillväga för att förnya ditt elavtal samt vad för olika elavtal du har att välja mellan.

    Önskar dig en energifylld dag,
    Kornelia