Kan jag flytta med mitt nuvarande elavtal?

Hej, jag ska flytta och skulle vilja behålla mitt nuvarande elavtal med er. Är det möjligt?
Wilma

Kommentarer

  • Hej Wilma, tack för din fråga!

    Vad roligt att du vill behålla ditt elavtal med Ale El Elhandel. Det går oftast jättebra att flytta med ditt nuvarande elavtal till en ny bostad. Om du flyttar till en bostad med väsentligt mycket högre årsförbrukning och priset stigit sedan du tecknade kan du behöva omförhandla ditt avtal och elpris.

    För att flytta med ditt nuvarande elavtal till en annan anläggning, vänligen kontakta vår kunniga kundservice på 0303-33 24 00 eller mejla info@aleel.se så hjälper vi dig!.

    Med energifyllda hälsningar,
    Kornelia