Jag behöver en tillfällig elanslutning, hur gör jag då?

Jag håller på att bygga ett nytt hus och hade behövt en tillfällig elanslutning. Hur går jag till väga?
Arvid

Kommentarer

  • Hej Arvid,

    Behöver du en tillfällig elanslutning (byggström <63 A), till exempel för nybyggnation kan du beställa en tillfällig elanslutning.

    Abonnemanget är avsett för temporär anslutning vid exempelvis husbygge under max ett år. Om du använder tillfällig anslutning längre än ett år ökar priset. Du kan hyra mobilt elskåp av oss eller själv stå för byggskåpet.

    Läs mer här!

    Med energifyllda hälsningar,
    Kornelia