Hur vet jag vilket elprisområde som jag tillhör?

Hej, jag undrar vilket elprisområde som jag tillhör och som jag debiteras för.
Carro

Kommentarer

  • Hej Carro,

    Sverige består av fyra stycken elprisområden. På kartan nedan kan du få en ungefärlig bild över vilka delar av Sverige som hör till respektive elprisområde. Du kan även gå in på elområden.se för att ta reda på vilket elprisområde som just du tillhör.

    Bor du inom Ale kommun tillhör du elprisområde 3.

    Med energifyllda hälsningar,

    Kornelia