Vindskydd

Grannarna har ett vindskydd på sin balkong som inte sitter fast ordentligt, såfort det blåser står det och slår mot deras balkongräcke. Det låter väldig högt och börjar bli jobbigt när man inte får sova om nätterna. Får det vara så/låta så pass mycket?
Camilla

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för din fråga. Jag rekommenderar att du tar en kontakt med din samordnare som får kontrollera hur det ser ut på plats. Kontaktuppgifter finner du i ditt trapphus.

    Med vänlig hälsning
    Maria
    Maria Kumpula Kundvärd, uthyrning