Vad innebär prenumerera?

Vad menas med aktivera prenumeration?
Theres Wiklund

Kommentarer

  • Hej!
    Tack för din fråga. Prenumeration är en bevakningstjänst vi erbjuder. En gång per vecka skickas det ut ett mejl till dig om vi publicerat något på hallstahem.se som motsvarar de önskemål du kryssat i.

    Vänliga hälsningar,
    Maria Kumpula Kundvärd, uthyrning
  • Tack för svar! Kan jag lägga till prenumeration i efterhand på min intresseanmälan?
    Theres Wiklund
  • Hej!
    Det går utmärkt att lägga till det i efterhand. Du loggar då in på hallstahem.se och ändrar det under rubriken "mina prenumerationer".

    Vänliga hälsningar
    Maria
    Maria Kumpula Kundvärd, uthyrning