varför går det inte att trycka på länken i verifikationsmailet?'

Jag har skapat ett konto och får mail till min mailbox, i det ska jag trycka på länken men den fungerar inte. Vad är det som är fel?
Lena Pagling

Kommentarer

  • Hej,
    Tack för din fråga, för tillfället har vi tekniska problem med verifieringslänken. Detta är felanmält och vi jobbar på att åtgärda problemet. Att verifiera sin e-post adress är för din trygghet för att kunna säkerställa att den e-postadress du har angett stämmer. Att du inte kan verifiera din e-post adress hindrar inte dig för att söka bostad och få erbjudanden.
    Med vänliga hälsningar
    Aryet Özer Kundvärd, Kundcenter