Vad händer om jag tappat bort nycklar till min lägenhet?

Hallstahem

Kommentarer

  • Har du blivit utelåst så ringer du Kundcenter under våra öppettider så öppnar vi åt dig. Utanför våra öppettider ringer du jouren på tel 0220-77 40 50. Jouren (Securitas) öppnar din dörr mot uppvisande av legitimation, och tar ut en kostnad på som faktureras direkt till dig.

    Kontakta sedan Kundcenter så att vi antingen kan beställa fler nycklar till dig, eller göra ett cylinderbyte. Här finner du våra priser för nycklar och cylinderbyte.

    Väljer du att inte göra cylinderbyte direkt, så kommer du bli debiterad för ett cylinderbyte den dag du flyttar. Detta för att ny hyresgäst ska känna sig trygg. Har du även tappat bort en portdroppe? Tala om det för oss, så att vi kan spärra den. Då säkerställer vi att inga obehöriga kommer in i porten.
    Ebrahimsheik Yassin Kundvärd, Kundcenter