Tvätttider

Jag tycker att det är för lite med 3 timmars tvätttid i tvättstugan på Västmannavägen. Man hinner inte tvätta + torka tvätten i torkskåpet på 3 timmar
Mimmi

Kommentarer

  • Hej,
    Tack för din förfrågan, 3 timmars tvättid är något som gäller för hela Hallstahems bestånd. För övriga frågor var god och kontakta områdeschefen George Bruggeman på telefonnummer 0220 774031.
    Med vänliga hälsningar
    Aryet Özer Kundvärd, Kundcenter