Tvättstugan

Finns det något sätt att komma åt sin tvätt om man glömt av den på kvällen? Vi har digitala bokningstavlor, och kommer inte in i tvättstugan utanför den bokade tiden.
Saandra

Kommentarer

  • Hej,

    Tack för din förfrågan, om tvättstugan är bokad övriga tider så att du inte kan boka en ny tid kan du kontakta din områdessamordnare. Kontaktuppgifter till din områdessamordnare står nere i trapphuset.
    Med vänliga hälsningar
    Aryet Özer Kundvärd, Kundcenter