Tvättstugan

Vi har fått digital bokningstavla och man bokar tid med taggen.Det förstår jag ,men dörren till tvättstugan?Den låses upp också men hur fungerar detta om man måste gå ut flera gånger under tvättpasset?
Jarmo

Kommentarer

  • Hej Jarmo,
    Tack för din fråga! När du ska in i tvättstugan fler gånger under din tvättid så går du tillväga på samma sätt som du gjorde första gången du öppnade tvättstugedörren. Du använder dig av droppen för att öppna dörren.
    Med vänliga hälsningar
    Aryet Özer Kundvärd, Kundcenter