Vad har man för TV via er?

Vilken leverantör har Hallstahem för TV?

Ulf Starälv

Kommentarer

  • Hej!
    Hos Hallstahem finns två alternativ det är kabeltv och stadsnät.

    De flesta av våra fastigheter i Hallstahammar och Kolbäck är anslutna till Telenors kabeltv-nät. I hyran ingår ett grundutbud på sex kanaler, därutöver kan du beställa tilläggskanaler via Telenor. Tänk på att ange att det avser kabeltv-nätet vid beställningen och inte fiber. Endast Telenors utbud fungerar via kabeltv-nätet. Telenor: 020-222 222 – telenor.se.

    Sen finns även Fibra Stadsnät. På Fibras hemsida fibra.se hittar du information om alla tjänster och leverantörer. När du beställer måste du ha ditt uttagsnummer på stadsnätuttaget i din bostad.

    Så vill du beställa fler kanaler via kabeltv är det Telenor du kontaktar. Vill du istället beställa genom stadsnät kan du kontakta Fibras kundtjänst för hjälp med val av leverantör , 0771-375 375.

    Hoppas du har fått svar på din fråga, du är annars välkommen att kontakta oss på nytt.

    Med vänlig hälsning,

    Maria Kumpula Kundvärd, uthyrning