Jag störs av trafik utanför lägenheten, vad kan jag göra?

Hej, jag har väldigt mycket problem med ljud och bullar från vägtrafik som gör att vi har svårt somna och koncentrera oss kan ni hjälpa oss eller montera ljuddämpare?
Durdana

Kommentarer

  • Hej!
    I det här fallet så får du vända dig till Tekniska förvaltningen på Hallstahammars kommun så börjar de med att komma ut och göra en mätning i lägenheten för att se vilken ljudnivå som uppnås. Därefter görs en bedömning kring åtgärder.

    Med vänlig hälsning
    Maria

    Maria Kumpula Kundvärd, uthyrning