Studiebidrag och studielån som inkomst?

Hej!
Kan man hyra lägenhet hos er med studiebidrag (CSN) och studielån som inkomst?
Tone

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för din fråga!
    Om du kan hyra lägenhet hos Hallstahem med studiebidrag är beroende på hur länge du är beviljad CSN samt vilken ort din studier är kopplade till. Kontakta gärna Hallstahems uthyrning på 0220-77 40 02 så hjälper vi dig att kontrollera just din ansökan.

    Med vänlig hälsning
    Maria
    Maria Kumpula Kundvärd, uthyrning