söka lägenhet

Hej!
Det står att man bara får ha två intresseanmälningar samtidigt. På min sida går att läsa att en av de lägenheterna jag visat intresse för gått till någon annan. Då anmälde jag intresse för ett nytt objekt vilket resulterade i att jag nu har tre(?) intresseanmälningar. (den som erbjudits har ännu inte tackat ja)
Ska jag ta bort en av de aktiva anmälningarna?
Bengt
Bengt Stegnell

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för din fråga. Du behöver inte ta bort någon intresseanmälan. Med två intresseanmälan avses enbart aktiva. Detta innebär två ansökningar på de objekt som är publicerade på hallstahem.se, direkt de försvinner från hemsidan kan nya anmälningar göras.

    Med vänlig hälsning
    Maria

    Maria Kumpula Kundvärd, uthyrning