Hur fungerar snöröjningen?

Ni är så fantastiskt duktiga på snöröjningen vid porten och gångvägen bredvid.
Men varför skottas eller plogas inte vägen till soprummet i samband med det?
Britt-Marie Ohrelius-Lindgren

Kommentarer

  • Hej!
    Tack för din fråga. Det ska skottas både vid porten och vägen till miljöboden. Har det inte gjorts så får vi kontrollera det och se till att det blir gjort nästa gång det kommer snö.
    Ingela Liss Kågebäck Marknads- & Kommunikationschef