Renovering/rustning

Hur lång tid mellan rustningstillfällen?
Många av de målade ytorna i min lgh är skavda av dammsugning och rengöring, inget konstigt egentligen då jag bott här ganska många år. Jag skulle, om möjligt, även vilja få de höga trösklarna mellan de olika rummen utbytta till lägre så att jag kan använda en robotdammsugare för de tråkiga momenten i städningen? Å nästan ännu hellre få badkaret utbytt mot dusch. 😉
Det är lite "bängligt" att lyfta in en 40kg hund ner i badkaret OCH få f*nskapet till kreatur att står kvar! 😃
Tommy

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för din fråga.
    Kontakta din samordnare och boka en tid så kan han komma hem till dig och gör en bedömning om det är tid för åtgärd. Han kan även svara på dina frågor gällande badkar och trösklar. Kontaktuppgifter till din samordnare finner du i ditt trapphus.

    Med vänlig hälsning
    Maria

    Maria Kumpula Kundvärd, uthyrning