Gör ni radonmätningar?

Hej. Fick en lapp i lådan om radonmätning av lägenheten. Ville kolla att de kommer från er? Detta gäller för vallbygatan 10 i kolbäck.
Med vänlig hälsning, Cathrine Ramström

Cathrine Ramström

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för din fråga. Det stämmer att det pågår ett arbete med radonmätningar och det är Wescon Miljökonsult AB som är Hallstahems samarbetspartner. Vid frågor kring radonmätningar, ta kontakt med fastighetschef Zara på tel 0220-77 40 83.

    Vänliga hälsningar,

    Maria Kumpula Kundvärd, uthyrning